keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Tädin murut

Voi kun mulla oli hauskaa näiden kanssa reissussa. Molemmat oli odottanu reissua ihan kamalan kauan. Lähtöpäivänä A oli huolissaan, etten vaan ehdi ennen häntä lentokoneeseen ja muistanhan varmasti, että matkalla pitää pysähtyä syömään ja vasta sen jälkeen mennään kaikki yhdessä lentokentälle. Aurinkolasit olivat päässä jo monta tuntia ennen reissua ja hymy oli aika suuri. B taas osoitteli innoissaan taivaalle ja pörisi, "puhui" lentokoneista.. 

Ensimmäisenä aamuna hotellilla A juoksi halaamaan tätiä ja kertoi minulle kuinka ihanaa on, että olen siellä ja kuinka paljon hän minua rakastaa. B oppi, että minun nimeni on "täti" eikä "äiti" <3 

Mun rakkaat pienet miehet tai siskon ne on ja "oma" on onneks vähän isompi, mutta ihania nää on silti :) 

Ja tää teksti on taas mitä sattuu, mutta jotenkin halusin nää kuvat tänne laittaa. 

Mukavaa keskiviikkoa!

Ruut

ja ps. kiitos kommenteista. Oon yrittäny niihin vastata monta päivää, mutta jotenkin tää blogger taas jumittaa.. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti