tiistai 3. toukokuuta 2016

uusi vihreä kasvi




Eilen kävin kukkaostoksilla. Ostin muutaman ulos laitettavan kukan (tai ehkä enemmänkin kasvin) ja sisälle tuollaisen vihreän (mikä se nyt sitten onkaan). Minulla on ollut yksi ja sama vihreä kasvi siitä saakka, kun aikoinaan kotoa lähdin ja välillä olen toivonut, että se hiljalleen kuihtuisi, mutta ei sitten millään ja minä olen ihminen, joka onnistui joskus tappamaan kaktuksenkin. Lähinnä on häirinnyt sen suuri koko ja se oli aika usein tiellä lähes kaikkialla. 

Tässä nykyisessä asunnossa ei ole ikkunalautoja, kuten kaikissa entisissä on ollut ja sen takia oli vähän ongelmaa, että mihin kasvin tungen. Eilen näin Plantagenissa tämän ja hintaa oli vajaa 3e, joten päätin, että nyt saa iso kasvi lähteä ja pienempi tulla tilalle :) 

Vielä en ihan blogiin saakka ole uskaltanut tuoda kuvia pihalta, mutta kovasti ovat hommat edenneet ja viime viikonloppu taisikin olla osittain melkoinen työleiri tuolle toiselle osapuolelle, tää neiti kun keskittyi lähinnä aurinkoon ja huuteli ohjeita.. Toki te ymmärrätte, että mun kunto ei ehkä oo ihan parhain noihin istutuspuuhiin ja siks oon vaan äärettömän onnellinen, että joku muu tekee noita raskaampia hommia ja ihan mielellään vielä <3 Hyvin jaksan sitten ite ne pienemmät hommat ja tänäänkin kului ulkona monta tuntia. 

Mietin aamupäivästä, että eilinen kaupunkireissu tais olla virhe ja olo oli hyvin väsynyt. Just äsken mittasin kuumeen ja 38.5 sitä oli. Oon tainnu liikaa tottua noihin kipuiluihin, joten aina en ihan tiedä, että mikä tätä kroppaa vaivaa. Harvoin tuollasissa kuumelukemissa mennään, joten nyt sit vaan lepäillään. Onneks tää on jo tuttua hommaa ;)

Ruut



2 kommenttia:

  1. Ihana tuo kasvi :) ja harmi tuo kuume :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvi oli kyllä kiva löytö ja kuume onneksi laski sitten muutamassa päivässä. Ikäviähän nuo taudit on, mutta ei niille oikein mitään voi..

      Poista