maanantai 4. huhtikuuta 2016

let's go somewhere


Matkakuume. 
Se iskee aina tasaisin väliajoin, vaikka en itseäni kovin kovana matkustelijana ole koskaan pitänyt. Suurimmaksi osaksi se on varmasti se tunne lomasta ja siitä fiiliksestä, mikä matkoilla yleensä on.. Ja oikeastaan minulle riittäisi matkailu pelkästään Suomessakin, koska olen tyytyväinen jo siihen, että olen näinkin usein ulkomaille päässyt :) Muutamaa vuotta lukuunottamatta olen tainnut vähintään kerran vuodessa jossain käydä. Tänä vuonna näköjään matkustellaan. Tämä kolme kertaa ulkomailla vuoden sisällä on itsellenkin jo aika paljon, vaikka sitten osa matkoista olikin lyhyempiä ja lähemmäksi. 

Toukokuussa lähdetään taas käymään Kreetalla. Tämä taitaa olla itselleni viides vai kuudes kerta kyseisellä saarella, mutta se ei minua haittaa. Minulle loma on oleilua ja nauttimista, ei välttämättä uusia paikkoja ja seikkailuja. Ehkä olen vähän tylsä sen suhteen, mutta kyllä meitä turistejakin tarvitaan, vai mitä ;) Meitä lähtee taas isompi porukka matkaan ja jo lasten takia ajateltiin, että lennot eivät kovin pitkiä saa olla ja muutenkin joku paikka, missä varmasti viihdytään. Itse toivon matkalta lähinnä aurinkoa ja ainakin kuvista hotelli näytti todella hienolta, joten se on plussaa se. Voin jo haistaa mielessäni oliivipuut, meren ja aurinkorasvan..

Löysin viime viikolla kirpparilta itselleni hienot passinkannet. Olen jo aika monta kertaa käynyt tuolla Nunuco Design Co- sivuilla ihailemassa passinkansia ja puhelimenkuoria jne, mutta vielä en sieltä mitään ole hankkinut. En tiedä onko teille tuttu, mutta itse ainakin heitä Instan puolella seurailen ja vaikka olenkin aikalailla tarkka värien suhteen niin jostain syystä nämä tuotteet näyttävät kivoilta omaan silmääni :) Uudet puhelimenkuoret olisivat ehkä tarpeen, koska niin vain tiputin jo puhelimen maahan ja lasi särkyi osittain.. Tämä ostamani passinkansi taitaa olla heidän vanhaa mallistoaan, koska sitä en ainakaan enää heidän sivuiltaan löydä, mutta kaunis se on silti. Nyt on paikka, johon saa passin lisäksi helposti myös kaikki tarvittavat lappuset samaan paikkaan, eikä tarvitse aina tonkia koko laukkua ;)  


Matkaan on vielä aikaa ja sitä ennen keskitytään muihin juttuihin. Viikonlopusta selvittiin hyvin. Lähinnä lepäillen ja kirjaa lukien. Lämmin oli ilma, kun tarkeni istua parvekkeella monta tuntia t-paita päällä. Toivottavasti tekin olette ehtineet nauttimaan arungosta! Mukavaa alkanutta viikkoa jokaiselle. 

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti