sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Onnen murusia



Kollaaseja toisensa perään?

Oikeastaan tarkoituksena oli esitellä saamiani joululahjoja. Onnen murusia- purkki oli iloinen yllätys! En tiennyt, että Kultakeramiikasta saa nykyään myös tuollaisia. Mielessä ovat vain ne siniset, punaiset ja vihreät astiasarjat, joita varmasti aika monen kotoa löytyi 20-vuotta sitten? (Kamalaa sanoa noin. Minkä ikäinen minä olen? :) ).. Tykkään niin kovasti myös tuosta Marimekon Rati riti ralla- lusikasta ja Muija- patalapusta ja korista, jonka ystäväni oli ommellut minulle Kuusikossa- kuosista.

Täällä on nautittu hyvinkin kiireettömästä aamusta. Vähän siivoillen ja pyykkiä pesten. Ja sain jopa aamulla askarreltua tuollaisen pienen taulun String- hyllyyn. Ehkä ei ihan lopullinen versio, mutta tänä aamuna en parempaan pystynyt :) Kivasti tuo väriä muuten värittömään ympäristöön. En tiedä onko se tuleva kevät (toisaalta tuntuu, että talvikaan ei ole vielä alkanut) vai mikä, mutta olen alkanut kaivata jotain väriä sisustukseen. En mitään radikaalia, mutta pieniä juttuja. Ehkä aloitan aluksi hieman värikkäämmästä tiskirätistä ;) joka minulla on jo tuolla valmiina odottamassa.

Onnen murusia tähän sunnuntaihin!

Ruut

2 kommenttia:

  1. Ihania joululahjoja olet saanut. Onkohan sulla siellä se sama tiskirätti, jonka minäkin aion pian ottaa esille? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti on :) Oon säästäny sitä, kun ajattelin että se on tollanen vähän keväisempi..

      Poista