lauantai 8. helmikuuta 2014

Luistimilla




Olympialaiset sai tämänkin naisen kaivamaan luistimet esiin monen monen vuoden jälkeen ja olipas se mukavaa. Ehkä musta ei ihan vielä ammattilaista tule ja muutenkin kesti aika kauan, että uskalsin laidasta otteen irrottaa, mutta siellä se vaan jossain taito oli tallella. Pelin hävisin kyllä 100-0, koska aina mun ehtiessä kiekon luo oli se jo jossain muualla ;) Tosin syytän tota ihan ylisuurta mailaa. Välineissä se vika kumminkin aina lopulta on?

Mukavaa lauantaita!

Ruut

4 kommenttia:

  1. Juu, välineissä vika, niin se on oltava:)! Näytät ihan ammattilaiselta♥ Pitäisipä itsekin kokeilla, pysyisikö sitä enää pystyssä! Viimeksi oon luistellut opeopinnoissa ja siitä on aikas monta vuotta jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite olin ollut vuonna 1999 viimeks kunnolla luistimilla!!! Täytyy sanoa, että alku oli erittäin vaikea, mutta äkkiä se sitten muistu mieleen :) Ja enkös näytäkin ;) Toi maila oli aika valtava tai sitten mä oon tosi pikkunen :)

      Poista