lauantai 17. toukokuuta 2014

Matopeli






"En tarvitse puhelimeen nettiä. Voin aina tarvittaessa käydä kotona koneella netissä ja se riittää", "Jos hommaan puhelimen, millä pääsee nettiin, en aio sillä facebookissa käydä"

. ja monta monta muuta uhkausta. Mitä arvaatte, pidinkö pääni ;) En edelleenkään ole puhelimella netin suurkuluttaja, mutta kyllä minä sitä päivittäin jossain välissä käytän. Lähinnä tarkistan sähköpostit yms. Harvoin puhelimella pelaan, mutta tämä Appsi oli pakko itselleen hankkia. Vanha kunnon matopeli. Pelaaminen tosin tuntuu todella hankalalta, kun on unohtanut nuo näppäimet, mutta samat äänet ja sama mato siellä menee. Muuten tästä puhelimesta löytyy Facebookin, Instagramin, WhatsAppin ja muutaman liikuntajutun lisäksi lähinnä pelejä pikkuiselle A:lle. Niiden parissa on kiva rauhoittua hetkeksi. Mitäs teidän puhelimista löytyy?

Ruut

2 kommenttia:

  1. Ratkesit :-D

    Mulla on samat jutut ku sullakin, ei kylläkään yhtään pelejä paitsi pasianssin latasin ku olin kipeä haha. Matopeli olis kyl kans auttanut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelasin viimeks lentokoneessa kun oli pitkä lentomatka, sillon olin pasianssista todella onnellinen! :)

      Poista