maanantai 5. toukokuuta 2014

Arkikuvahaaste 2/5

Jos saan tän haasteen loppuun juhannuksena niin olen onnellinen :) Tuntuu, että eihän nää päivät ole mitään arkea olleet, kun on kaikenlaisia juhlia ja juhlapyhiä tässä välissä ollut.

Tänään aamu alkoi samalla tavalla kuin niin moni maanantai tätäkin ennen. Heräsin ennen 7 ja join kahvia, luin lehteä ja meikkasin. Meikkaan lähes aina samalla tavalla arkiaamuisin. Minulla on käytössä Lancomen ripsari, Chanelin rajauskynä, Oriflamen puuteri ja aurinkopuuteri ja huulirasva, jossa on vähän sävyä. Meikkivoidetta en käytä, koska mun iho kuivuu lähes kaikista voiteista. Tämä on varmasti sellanen meikki, jota kukaan meikkaaja ei suosittelisi. No, näillä oon mennyt nyt jo jonkin aikaa ja muuta en osaa. Kuvassa myös tämän aamun väsynyt naama ja pakollinen hymy. Opin sen eilen misseiltä, kun kisoja katselin ;) Vaatteissa mentiin just tänään kovinkin keväisissä väreissä. Nyt odottelen ystävää kylään ja sitten alkaa olla maanantai taas tältä viikolta ohi. Oon muuten löytäny uuden kivan sarjan netflixistä nyt viikonloppuna. Orphan Black, itse ainakin tykkään. Suosituksena teille, jotka kivoja sarjoja kaipailette. Tai ehkä muilla on enemmän elämää kun mulla ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa.

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti