torstai 11. joulukuuta 2014

joulukortit




Tämän vuoden joulukortit on nyt valmiina ja postitettu. Keskustan posti pisti taas parastaan ja ihan muutama hetki siinä meni, että postimerkit sain ostettua. Tosin oli minulla muutakin asiaa postiin, muuten olisin mennyt muualle. Tähtiä leikkailin koko eilisen illan ja tänään liimattiin ja leimailtiin. Hankalin vaihe taisi olla osoitteiden metsästys. Olin hukannut vanhan hyvän osoitekirjani. Korteista tuli tänä jouluna tälläisia. Olin tyytyväinen :)

Nyt vähän kotihommia. Huomenna onkin taas jo perjantai ja toiset pikkujoulut tulossa. Mukavaa torstaita!

Ruut




4 kommenttia:

  1. Onpas nättejä kortteja <3. Ja hei, minulle kävi alkuviikosta sama juttu keskustan postin kanssa: tulos ja ulos alle viiden minuutin, vaikka postitettavana oli neljä pakettia. Kerrankin näin - edellisten kokemusten perusteella olin nimittäin varautunut ainakin puolen tunnin jonotukseen...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin, että miten olin tuon kirjoittanut. Sen piti lähinnä olla sarkastinen huomautus siitä, että postissa asiat tökkii taas ja pahasti :) Mutta kyllä noista tollasista kerroista, kun palvelu on nopeaa voi olla sitten erityisen iloinen. Sulla on käyny hyvä tuuri!! :)

      Poista
  2. Hienoja kortteja! Multa puuttuu täydellisesti nyt inspiraatio kirjoittaa (valmiiksi kaupassa olevia..) kortteja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei oo inspiraatiota ei sitten vaikka kuinka toivoisi. Siks mäkin toimin just silloin kun sitä vähän sattuu olemaan :)

      Poista