torstai 24. maaliskuuta 2016

Leikkimässä









Kuvia eiliseltä. 

Mulla oli pieni lastenhoitokeikka (tai mieluummin voisin sanoa, että pääsin pitkästä aikaa nauttimaan näistä kahdesta ilman, että olis kiire mihinkään) siskon luona. Pieni B on sen verran tomera tapaus, ettei tän tädin tarvinnu ihan kamalasti miettiä, että mitä siellä tekis. Vajaassa parissa tunnissa ehdittiin sotkea koko talo. Leikit vaihtu aika tiuhaan tahtiin ;) A touhuili omiaan sen aikaa, kun me leikittiin. Iso poika jo.. 

Mulla on nyt viimeiset viikot ollu ihan kamala ikävä mun entistä työtä tai jotenkin sitä, että olin töissä. Niitä työkavereita ja lapsia. Muutama viikko sitten siellä pyörähdin ja tajusin, että mulla on oikeasti ikävä sinne. Jotenkin tää kevät on ollu vähän hankalaa sen suhteen.. Kyllähän mä tiedän, että tää ei toivottavasti lopullista ole ja töitä ehdin vielä tekemään, mutta silti ne on ajatuksia, jotka on nyt taas vaivannu vähän enemmän. 

Mutta nyt kurjat ajatukset taakse (kyllä mä tiedän, että mulla on oikeasti asiat tosi hyvin ja maailmalla tapahtuu niin paljon pahempiakin juttuja) ja toisaalta ikävä voi olla myös hyvä juttu. Täällä aletaan olla valmiita pääsiäisen viettoon. A tosin oli sitä mieltä eilen, että pääsiäinen meni jo, virpomiset kun oli jo hoidettu. Itse heräsin tänään jo ennen kahdeksaa. 7.59 tarkalleen ;) ja se ei voi tietää muuta kuin sitä, että pääsiäistä on odotettu. Jääkaapissa ruokaa, pakasteessa mämmiä ja suklaamunia riittävästä. Tarkoituksena olis leiriytyä tänne ja nauttia vapaista ja ehkä käydään pienellä reissulla täällä Keski-Suomen sisällä.. Ihan varma en oo, että tuleeko tietokoneella oltua, mutta jos ei, niin oikein mukavaa pääsiäistä myös sinne teille <3 

Ruut


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti