torstai 14. heinäkuuta 2016

Aamupalalla



Heippa vaan ja terveisiä täältä kotoa. 
Täällä ollaan kotoiltu oikein kunnolla ja se on ollut mukavaa se, vaikka alkaahan se tuota menojalkaa jo hieman vipattaa ja tänään tulikin ostettua liput Suomipoppiin, jee.. Just nyt täälläkin on tosin menossa sellaiset popitukset, että tää kirjoittaminen on kestäny ihan kamalan kauan. Jotenkin on hyvin vaikea muistaa, että mitä mulla oli asiaa kun taustalla soi vanhat suomihitit. 

Rauhallisia aamuja, niitähän olen täällä aika useinkin hehkuttanut. Nyt jos koskaan niistä on täällä nautittu. Samoin kuin pitkistä aamupalahetkistä. Yleensä tuo toinen ne aamupalat tekee, mutta tänä aamuna jostain syystä olin itse aiemmin hereillä ja olin kerrankin tehokas. Kesällähän aamuisin syödään munakasta, monta paahtoleipää, pekonia (eilen sain muuten ihan itsetehtyjä lettujakin) jne. Aamupalan jälkeen unet jatkuvat, kunnes on taas aika miettiä ruokaa ;) No ei vaines, ollaan täällä oltu  joka päivä ulkonakin. Ihan vaan tiedoksi, ettei joku (isi) luule mun olevan ihan hirveän laiska ;) 



Vaikka meidän aamupalahetkestä ei ihan kovin montaa tuntia ole. Ollaan tässä taas ehditty jo syödä ruokaakin ja lenkkeillä kaatosateessa. Ne ollaan me, jotka tällä kylällä voi nähdä ulkona ilmalla kuin ilmalla ja aina väärin pukeutuneena ;) Tuota ilmaa vaan on aika vaikea välillä ennustaa kun muutamana päivänä on satanut lähes pilvettömältä taivaalta! Mukavaa torstaita sinne! Itse lähden postilaatikolle hakemaan uuden Me Naiset- lehden ja taidan lopun iltaa lueskella sitä. 

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti