keskiviikko 10. elokuuta 2016

Tänne muutti vauva







Tämä kaunis koti sai sunnuntaina uuden asukkaan. Nyt olen sitten täti jo kolmelle pikkuiselle miehelle. Miehistä täällä niin kovasti tykätäänkin, isoista ja pienistä ;) Hetken aikaa siinä juteltiin tuoreiden vanhempien kanssa ja pidettiin vauvaa sylissä, molemmat (toinen ehkä enemmän pakotettuna). En voi kun ihmetellä sitä, miten joku pikkuinen vauva voi olla heti niin rakas. Ehkä se on osaltaan sitä, että tietää, että hän on yksi meistä, osa sukua ja siks jo heti niin odotettu ja rakastettu. Kyllä sen muuten aina hetkeks unohtaa, että miten pieniä nuo vauvat on. Ne pikkuiset sormet, nenä ja silmät, jotka vielä toistaseks ei tällä vierailulla avautuneet ollenkaan. Ehkä hän silti kuuli ja tunsi, että täti siellä jotain jutteli ;) 

Ja sit takaisin tuohon kotiin. Aina tuolla käydessä mun tekee mieli kaivaa villasukat jalkaan, ottaa käteen kuppi kuumaa kahvia ja käpertyä kirjan kanssa sohvalle. Jotenkin tuo koti vaan huokuu kodikkuutta ja rauhaa (Harmi vaan, että se on väärässä kaupungissa, koska nyt se on myytävänäkin..). Ehkä se on noi ihanasti narahtelevat lattiat, isot pönttöuunit, kauniit pinnat, viihtyisä pihaympäristö tai jotain, mutta tää oli hetkessä yks mun lempparikodeista ja on sitä vieläkin.  

Nyt takaisin omaan kotiin ja keittiöön. Näinä päivinä kun ei oo mitään tekemistä unohdan helposti syödä, joten kai se olis jotain ruokaa keksittävä. Oon tässä tämän aamupäivän aikana yrittänyt kuvailla teille mun normaalia päivää, johon pääsette huomenna toivottavasti kurkistamaan. On muuten sen verran aktiivista tää päivittäinen elo täällä, että kannattaa pysyä kuulolla ;) 

Mukavaa tiistaita sinne!

Ruut

2 kommenttia:

  1. Ihanaa vauvantuoksua <3 Minäkin olen tänä kesänä päässyt tätinä sylittelemään suvun nuorinta tulokasta. Niin rakas pikkuinen, vaikkei oma olekaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja sitä samaa sinne. Tätihän saa nauttia just niistä parhaimmista puolista ;)

      Poista