torstai 22. lokakuuta 2015

Yksinpuhelua


Oon varmasti joskus aiemminkin kertonu, että en harrasta yksinpuhelua kotona. En edelleenkään ymmärrä, että mitä voisin sanoa. Kyllä mä saatan joskus laulaa jotain tai sanoa jonkun ei niin kauniin sanan (tiputtaessa jotain tms), mutta noin muuten oon sitten aika hiljaa. Yks päivä oli pakko lähteä äkkiä kotoa pois, koska huomasin puhuvani kärpäselle. Olisko aika hankkia joku lemmikki ;) No, Timo (mun ystävät nimes tän kärpäsen) jätti mut jo viikko sitten ja uutta Timoa en kaipaa, joten puhelen sitten teille ;)

Välillä herääminen on vaikeampaa. Sitä se on ollut nyt viimeisinä viikkoina. Tuntuu, että voisin vain nukkua ja nukkua ja silti unta riittäisi. Tänäänkin pakotin itseni ylös yhdeltätoista, ihan vaan todetakseni, että syksy on tullut. Ulkona sataa vettä ja puissakin lehtiä enää vain muutamia. Harmaalta näyttää ja vähän ehkä tuntuukin. Salaa haaveilen laittavani jo joulukuusen, koska kuka sitä tietäisi, että se täällä jo olisi. Aion kumminkin vielä jatkaa kynttilöillä vielä ainakin muutamia viikkoja ;) Tunnustan silti ostaneeni Ikeasta ihanaa joulupaperia, mihin kääriä lahjoja. Ihan vähän joulua jo..

Hitaista aamuista huolimatta sitä saa aika monta asiaa aikaan muutamassa tunnissa, joten ehkä niistä ei tarvitse ihan niin huonoa omaatuntoa potea. Tänäänkin olen jo ehtinyt siivota, ulkoilla, pestä pyykkiä jne. Eipä sillä, että en saisi vaan oleillakin. Terveyden suhteen täällä mennään ihan äärettömän kivuliasta vaihetta. Onneksi elämä tuo myös hyviä asioita ja olo on oikeastaan ihan onnellinen just nyt.

Kotikin alkaa jo tuntua ihan omalta ja remppahuolet hellittää. Kun ei jaksa kovin paljon liikkua tai tehdä mitään suuria ponnisteluja vaativia juttuja niin oon keskittyny hoitamaan itseäni. Kasvonaamioita, kynsien lakkailuja yms. Oon sitten taas ainakin kondiksessa, kun kotoa pääsen poistumaan ;)

Tällasta elämää tänne. Kyllä ne viikot menee kotonakin. Huomenna on taas jo perjantai ja justhan mun tuparit loppu ja niistäkin on jo viikko!

Kuvat tältä aamulta täältä maalta ;)

.. ja ps. Mulla on tietokoneongelma. Vanha kone, jolla pääsääntöisesti teen nämä blogihommat tais sammua lopullisesti ja tää uus taas. Tää on ihana ja tykkään kovasti, mutta en osaa käyttää tätä.. Miten säädellä kuvien kokoa ja miks onnistun aina hukkaamaan ne kuvat, mitä haluan tänne blogiin laittaa.. Jos joku osaa neuvoa mua Macin käytössä niin tervetuloa kylään! :)

Ruut

2 kommenttia:

  1. Tunnelmalliset kuvat. <3 Syksy tosiaan niin on täällä, siitä ei epäilystäkään... Tämäkin päivä on ollut pelkkää harmaata. Juuri, kun iloitsin tämän vuodenajan väriloistosta. :D Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aika äkkiä meni ihan harmaaks, mutta aika kauan päästiin nauttimaan auringostakin! Mukavaa viikonloppua sinne!

      Poista