tiistai 14. kesäkuuta 2016

Ihan tavallinen tiistai





Tavallista arkea, sitähän tämä elämä suurimmaksi osaksi on. Jokaiselle se tavallinen arki on kumminkin sellainen ihan omanlainen ja mun oma arki voi olla jollekin toiselle hyvinkin epätavallista, eikös?

Millainen on mun ihan tavallinen tiistai? Toki sekin saattaa vaihdella, niinku esimerkiks viime tiistaina taisin olla ihan koko päivän menossa ja seuraavana tiistaina on mun synttäripäivä, jolle ei oo mitään ihmeempiä suunnitelmia, mutta ehkä se ainakin ajatuksena tekee päivästä vähän juhlavamman ;) 

Mun tiistai alkoi sillä, että kello soi 6:50 (ei siis ollenkaan tavallinen, tajusin just). Se on muuten hyvä aika herätä. Tuo toinen heräilee usein just silloin ja ite oon pakottanu itseni nousemaan samaan aikaan ihan vaan seuraks aamukahville. Aamulla kumpikaan ei tietenkään puhu mitään, koska ollaan siihen ihan liian väsyneitä tai sitten vaan naureskellaan yhdessä mulle ja mun aamuisille toimille, jotka on hyvinkin outoja, koska tuohon aikaan ei silmät oo vielä kovin auki ja pää ei oikein toimi.. 

No tänään heräsin kumminkin täällä omassa kodissa, söin aamupalan (hapankorpun ja kupin kahvia) ja lähdin ajelemaan keskustaan. Siellä sitten tohtoria ja lounas ystävän kanssa Winebistrossa (oli muuten ihan tosi hyvä chili-hamppari minkä söin!). Pikainen pyörähdys kaupassa, etsin pioneja, en löytäny. Kotona kahvia ja eilinen Greyn Anatomia. Ulkona yritin miettiä mitkä on rikkaruohoja ja mitkä jotain mikä kannattaa säästää. Onneks naapuri oli pihalla ja alko juttelemaan mun kanssa mukavia ja säästyin kitkemiseltä, kun aika kului siinä jutellessa. Nyt blogihommia. Luen teidän blogeja ja kirjoittelen tätä. Sitten onkin jo ilta ja tiedossa saunaa ja jumppailua. Kesäkuntoon on turha haaveilla, mutta jos edes muutaman lihaksen sais takas. Mulle nimittäin huomautettiin jo että mun käsi on tainnu ennen olla lihaksikkaampi, koska tatuointi on vähän rypyssä, niin on tainnu joo! :D Iltarutiineita mulla ei oikeastaan oo. Välillä aika kuluu kirjaa lukien, välillä katon telkkaria ja välillä seuraan jotain sarjaa. Nyt muuten vuorossa Elementary, mikä ainakin pari ekaa jaksoo vaikutti ihan hauskalta. Just ennen nukahtamista on ihan parasta on toisen kanssa oman päivän läpikäyminen. On vaan jotenkin ihana kuunnella toisen mietteitä omasta päivästään ja saada itse kertoa niitä omia puuhailujaan. Sen jälkeen on sitten hyvä painaa pää tyynyyn ja yrittää saada unta, jonka jälkeen mulla yleensä on vielä muutama extrajuttu varastossa jotka tulee sopivasti mieleen just silloin kun toinen on just vaipunu uneen ;) 

Mukavaa tiistaita myös sinne teille!

Ruut


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti