tiistai 7. kesäkuuta 2016

lauseita



En ymmärrä miks pitää olla itikoita. Kai linnuilla on muutakin syömistä. 

Seuraavaksi ajattelin jatkaa kirjan lukemista. Aamun kaks ekaa tuntia kului auringossa kirjan kanssa. Tänään nautitaan, kun vielä paistaa. Nyt oon siis ruokatauolla ;)

Viime aikoina oon hoitanu paljon kaikkia virallisia asioita ja täytelly monenlaisia papereita. 

En osaa päättää kasvatanko hiuksia vai leikkaanko ne. Elämän suuret pulmat ;) 

Muistan ikuisesti montakin asiaa. Ekan kerran hevosen selässä, mun serkkujen jouluyllätyksen, elämän Wienissä, kun ajoin ensimmäisen kerran autoa, kun otin tatuoinnin, A:n ja B:n ensimmäisen kotipäivän (sain ite olla mukana koko päivän), villakoirani.. 

Päivän paras juttu kun toinen laittaa huomenta-viestin töistä..

Noloa myöntää, että tykkään telkkarin hömppäsarjoista, voin viettää koko päivän sisällä katsoen niitä, laitoin elämäni ekan kerran kanankoipia uuniin vasta muutama kuukaus sitten ja kysyin vielä neuvoa siihen, tykkään oikeasti käydä cheekin keikoilla, en koskaan muista mitä joku juttu maksoi, oon tosi hyvä vaipumaan omaan maailmaani ja vastailemaan kysymyksiin, vaikka en oikeasti kuuntele, en edelleenkään tiedä kumpi on varis ja kumpi harakka.. näitä riittäis. 

Viikko sitten Ei mitään muistikuvaa asiasta, mutta kalenterin mukaan olin käymässä siskon luona ja menin illaks keskustaan. 
 
Kaikista pahinta on se kun joku läheinen kärsii ja et ite pysty auttaa, sairastaminen, yksinäisyys, pelko, hylkääminen, itsekkyys.. 

Salainen taitoni on hmm.. ei mulla taida olla sellaista. Monet ei tiiä, että soitan pianoa tai että osaan virkata mattoja ja koreja, mutta ehkä se ei kovin mullistavaa oo :) 

Jos saisin yhden toiveen, se olisi toive mukavasta kesästä nyt näin alkuunsa. Toki voisin toivoa isompia juttuja, kuten että läheiset pysyis hengissä yms, mutta tuo nyt tuli eka mieleen. 


Minulla on pakkomielle hammastahnoihin? Tai tiiän ainakin, että jotkut läheiset sanois niin. En voi käyttää kenenkään kanssa samaa hammastahnaa. Haluan, että oma hammastahnani on koskenu vain omaan harjaani. 

Söin tänään aamulla leipää ja nyt päivällä pizzaa ja avasimpa vihdoin mun Kreetalta tuomani vajaan 3e viinipullon ihan vaan siks, kun päätin että oon lomalla nyt ;) 

Ärsyttävintä on se kun pää on täynnä asioita ja en saa oikein mistään kiinni. 




Tekisi mieli .. mieliteot liittyy usein just ruokaan ja nyt kun on maha täynnä niin ei tee oikeastaan mieli mitään :)

Minusta on söpöä no, tuossa toisessa mun mielestä söpöä on ihan kaikki ;) Tykkään siitä, miten se nukkuu tai miltä se näyttää kokkaillessa aamupalaa tai mun sille tekemien kampausten jälkeen tai kun se tuijottelee mua "salaa".. myös pikkuset eläimet on söpöjä. Kissanpennut ja koiranpennut, joista jälkimmäisen haluaisin niin kovasti joku päivä saada. Vauvatkin on söpöjä tai eilen kun olin siskon luona niin B iloitsi sen vähintään 30 min siitä, että ilmaannuin paikalle keikistellen, hymyillen ja osotellen muille mua.. se oli aika söpöä kans :) 

Olenko ainoa, jonka mielestä on aivan sama millainen sää on? 

Tässä mun ajatuksia just tänään ;) Kuvat eililseltä illalta, kun nautin iltateestä auringossa. Oli muuten todella hyvää tuo tee, jonka kaupasta löysin! Mukavaa tiistaita teille!

Ruut

4 kommenttia:

  1. Hauskoja juttuja :) Toivottavasti saat mukavan kesän! Ja hei, mäkään en tiedä, kumpi on varis ja kumpi harakka... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks meitä on muitakin ;) Ja mukavaa kesää odotellessa, vai ehkä se alko jo.. :)

      Poista
  2. IHania juttuja :) Minä toivoisin, että saisin sellaisen asenteen, että ihan sama mikä sää. Toki aina lopulta taivun kohtaloon, mutta lämpöä kaipaavana ihmisenä ärsyynnyn, jos kesällä ei ole lämmin. Mutta mitä se auttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se siinä just on kun ei sille ite voi mitään, että millainen tuo sää on. Tosin muistan että oon ite ollu jo aika pienestä saakka sellanen, että mua on melkein harmittanut muiden harmittelut säästä kun ite oon vaan elelly.. Kyllähän täälläkin auringosta nautitaan, en mä sitä kiellä! :)

      Poista