sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

#friends #food #sunshine




Ystäviä, ruokaa ja aurinkoa. 
Siinä oikeastaan tämän viikonlopun yhdistelmä. Oli satamakahveja, Lutakon kansainväliset markkinat, lepohetkiä pikkuisten kanssa, siskon kanssa jutteluja, kirpparireissua ystävän kanssa, aurinkoa omassa pihassa, pihahommia ja monta tuntia Beverly Hillsin täydelisiä naisia. Täällä seurataan edelleen laatusarjoja ;)  



Ennen reissuun lähtöä hankin itselleni uuden kameran, joka olisi tarpeeksi kätevä matkoille. Ihan kamalia summia minulla ei kameraan ollut vara laittaa ja tämänkin aika suuressa alessa, mutta just nyt oon yrittäny opetella kuvaamista mun Olympus Pen Lite- kameralla. Vielä on opeteltavaa, mutta voi oon nauttinu kameran pienuudesta ja sen yksinkertaisista toiminnoista. Siks nämäkin kuvat vähän mistä sattuu, kun oon halunnu vaan kuvailla :) 



Tajusin oikeasti vasta eilen, että mähän voin keräillä pihastakin kukkia, kun niitä kerran siellä on. Tykkään jotenkin tosi paljon, että täällä on maljakossa kukkia tai edes jotain. Ne tuo kodikkuutta ja niitä on kiva katella. 

Tykkään myös edelleen ihan tosi paljon mun Saana ja Olli Maailman synty- tyynystä. Siskoni oli hankkinu siitä tuon isomman version ja se oli myös aika kiva, vaikka saattaiskin olla ihan liian iso tänne mun luo. Tällasta tänne just nyt. Toivottavasti teilläkin on ollu mukava viikonloppu!

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti