perjantai 19. lokakuuta 2012

Kori

Keskiviikkona olin itse lähinnä seurana mukana kaupoilla, mutta yhden ostoksen tein Clas Ohlsonilta.. olen käynyt kyseistä koria katsomassa siellä jo "muutaman" kerran ja kotona monet kerrat pohtinut, että mihin se oikein sopisi. Nyt on vilteille ja ylimääräisille tyynyille paikka. Ainakin toistaiseksi se saa olla makuuhuoneessa takan vieressä. Muutaman hetken sitä mallailin oikeastaan kaikkialle asuntoon ja välillä laitoin lehtiä sisään, välillä tyynyjä jne. Olisin varmaan jatkanut paikan etsimistä kauemminkin ellei olisi ollut jo yö :) Mutta ainakin tuli todettua, että korilla voi olla monta käyttötarkoitusta. Onkohan muilla koskaan yhtä vaikeaa löytää esineille/asioille oikeita paikkoja? Mukavaa puuhaa se on, jos vaan aikaa riittää.

Nyt se on sitten perjantai. Nopeasti päivät menee.. olen tänään kysynyt varmaan kymmenen kertaa, että mikä päivä nyt on :) Lomalla päivät tuntuvat kaikki lauantailta. Aamu meni isovanhempien luona, jossa minä pidin seuraa heille ja äitini ja veljeni siivosivat. Reilu työnjako? :) Mummo tarjosi peuraa ja perunoita. Peura maistui hiukan erilaiselta, mutta ihan hyvää oli vaikka mielessä olikin pienen peuran kuva, peura parka.  

2 kommenttia:

  1. Täällä ilmoittautuu tyyppi, jonka on hyvin vaikea keksiä tavaroille paikkoja! Siksi kotini on varsinainen kaaos, tavaraa siellä täällä lattioita myöten, koska tavaraa ei voi liikuttaa sen hetkiseltä paikaltaan ennen kuin sille on toinen paikka. Köh, aika masentavaa? ;)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa tutulta.. itse olen muuttanut todella monta kertaa, joten monista tavaroista olen muuton yhteydessä luopunut.. mutta hiljalleen sitä taas on alkanut kertyä.. nyt vaan mietin sitä pianon paikkaa, voi kun sen johonkin saisi kivasti mahtumaan..

    VastaaPoista