torstai 11. syyskuuta 2014

Maalaushommia


..viikonlopuksi.

Taisin joskus viime vuoden puolella haaveilla, että saisin joku päivä keittiöön erilaisia tuoleja ruokapöydän ympärille. En ole kovin innokas netissä roikkuja, joten tuolien etsiminen oli aika hidasta puuhaa ja lopulta kävi niin, että siskoni nämä tuolit minulle löysi yhdeltä pieneltä kirpputorilta hyvin edulliseen hintaan. Nämä ihanat pääsevät jo aiemmin kirpparilta löydetyn Artekin tuolin kaveriksi. Kolmella tuolilla pärjää jo aika pitkälle ja neljäskin on jo katsottu valmiiksi. Mukavaa, kun jotkut asiat etenevät sittenkin :) Niin eteni viikkokin ja huomenna on jo perjantai! Hyvää alkavaa viikonloppua <3

Ruut

8 kommenttia:

  1. Sun "eripari tuolit pöydän ympärillä" -projekti on huomattavasti pidemmällä kuin mun vastaava :) Mulla on edelleenkin vain yksi pinnatuoli löydettynä ja kunnostettuna.... Kovasti oon yrittänyt etsiä, mutta ihmiset pyytää ihan sikahintoja vanhoista (jopa huonokuntoisista) tuoleista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin kyllä pyytää. Välillä onneksi tekee löytöjä ja noista oon maksanu sen 10e per tuoli ja Artekista sen 5e, joten ne on mielestäni löytöjä!! :)

      Poista
  2. Ooo ❤️ näyttää saletisti hyvältä!

    VastaaPoista
  3. täältähän tämä löytyikin! Samoja ajatuksia sielläkin. Erilaiset tuolit ovat kyllä kivat. Meilläkin tulee ainakin alkuun oleen sekalainen seurakunta. Neljä uutta tuolia ovat toki samanlaisia. Ihanat tuolit siskosi onkin löytänyt!!!

    VastaaPoista