keskiviikko 13. marraskuuta 2013

kotona

Tällä viikolla olen ollut hyvin väsynyt. Olen yrittänyt käydä lenkillä, mutta muutaman kerran olen seisonut pihassa osaamatta päättää mihin suuntaan lähtisin ja sitten, kun johonkin olen lähtenyt niin olen vähän ajan päästä huomannut, ettei koko lenkkeilystä tule mitään ja palannut sisälle. Samoin salin kanssa. Aamuisin on pitänyt mennä salille, mutta illat ovat menneet aika myöhään (en edes kehtaa myöntää mitä) sarjaa tuijotellessa, joten olen herännyt niin myöhään, että ehdin vain pikaisesti syömään aamupalan ja ajamaan "aika reipasta" vauhtia töihin. Ehkä se on vaan hyväksyttävä, että aina ei jaksa ja välillä saa vain kääriytyä vilttiin ja olla. Saahan?

Kuva ei liity tekstiin oikeastaan mitenkään. A kävi täällä yksi ilta soittelemassa (huomaa keksinmurut pianon päällä, soitellessa tulee nälkä) Ehkä alankin treenaamaan A:sta seuraavaa Mozartia ;)

Leppoista keskiviikkoa!

Ruut

2 kommenttia:

  1. Aina ei tarvitse jaksaa, ja jos väsyttää, niin saa lepäillä ja hemmotella itseään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi niin, tosin tänään jo raahauduin salille ja ihan hyvää teki se :)

      Poista